Reklamacje i zwroty

  1. Wszystkie wysyłane produkty są wolne od wad i są dokładnie sprawdzane przed wysłaniem.
  2. Każda paczka jest starannie przygotowywana, a zawartość w miarę możliwości dokładnie zabezpieczana.
  3. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej lub niezgodności towaru z umową sprzedaży, towar należy odesłać na adres Sprzedawcy.
  4. Jeżeli podczas doręczenia towaru przez firmę kurierską stwierdzone zostanie uszkodzenie opakowania, a tym samym podejrzenie zniszczenia towaru, należy w obecności kuriera otworzyć przesyłkę celem zweryfikowania zawartości. Jeżeli towar został uszkodzony lub zniszczony konieczne jest sporządzenie przez kuriera protokołu szkody.
  5. Zwrot wartości towaru zostanie wykonany nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego towaru.
  6. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.